Почасни амбасадори примењене филозофије маркетинга

У уторак, 24. јула 2018. године, у Свечаној сали Београдског сајма у Београду, у организацији Свет маркетинга, одржан је скуп на тему „Разумевање филозофије маркетинга и умеће њене примене“.

На крају скупа додељене су и плакете за првих једанаесторо заслужних појединца под називом „Клуб почасних амбасадора примењене филозофије маркетинга“.

Два су била основна критеријума код њиховог избора: формални, да су старији од шездесет година и суштаствени, да се њихова имена изговарају са респектом.

  Организационо-програмски одбор одржане манифестације, определио се за следећа имена: проф. др Карољ К. Касаш, оснивач ПОТИСЈА КАЊИЖА; професор др Миладин М. Шеварлић, председник Управног одбора ДРУШТВА СРПСКИХ ДОМАЋИНА, дугогодишњи председник Друштва агроекономиста Србије, најагилнији борац против ГМО у земљи Србији; проф. др Миливоје Павловић, аутор уџбеника (једанаест издања) ЈАВНИ ОДНОСИ сада популарно – Наука о комуникологији) по којем се предаје на четири универзитета у Србији, новинар, књижевник, друштвено-политички радник; Раде Свилар (чије се име везује за развој и стасање АПАТИНСКЕ ПИВАРЕ); Драгољуб Вукадиновић, којих је својих протеклих тридесетак година везао за континуирани развој  МЕТАЛЦА; Јован Томовић, који је од занатске радионице за производњу бомбона двадесет шест година стварао гиганта прехрамбене индустрије у Југославији – ПИК ТАКОВО; Миодраг Миша Бабић, чије је дело ХЕМОФАРМ , али и ХЕМОГРАД, и Кошаркашки савез Србије и још толико тога; Никола Павичић – прва асоцијација за СИНТЕЛОН и ТАРГЕТ; Никола Стојшић, легендарни председник ПРИВРЕДНЕ КОМОРЕ ВОЈВОДИНЕ који је, поред низа других активности, инсистирао да се привредници Војводине и маркетиншки образују; Мирослав Шутић, оснивач прве агенције за маркетиншка истраживања у Југославији и дан-данас остао доследан тој пословној функцији; Мирјана Зековић, толико успешна директорка маркетинга ЉУ БАНКЕ (тада водеће у Југославији) да је едуковала и пословодство саме банке, те централа и филијала широм државе – банка која је била агресивна и водећа.

О улози овог оригиналног „Савета мудраца“ дознаћемо нешто више после њиховог првог састанка који се очекује током септембра ове године, нарочито у оквиру припреме Свечане Светосавске академије СВЕТ МАРКЕТИНГА СВЕТОМ САВИ.

Текст повеље „Почасни амбасадор примењене филозофије маркетинга“ гласи:

 

ЉУДИ ИСПРЕД ВРЕМЕНА!

Постоје неуморни људи. Који се, никада, не мире са постојећим. Који стално теже прогресу, бољем, лепшем, богатијем и племенитијем садржају живота.

Свога и окружења.

Који се стално осећају дужним.

А нису!

Повељу, с осећањем части и поноса уручује

Svet Marketinga

На фотографији су, с лева на десно: дугогодишњи руководиоци компанија и професори универзитета: у првом реду: Раде Свилар (Апатинска пивара – Апатин), проф. др Миладин М. Шеварлић (Пољопривредни факултет у Београду), Никола Стојшић (председник Привредне коморе Војводине), проф. др Карољ Касаш (Грађевински факултет у Суботици, Потисје – Кањижа) и Жозеф Лончар (Свет маркетинга – Панчево); други ред: Драгољуб Вукадиновић (Металац – Горњи Милановац), син Мирјане Зековић, Јован Томовић (Таково – Горњи Милановац), Миодраг Бабић (Хемофарм − Вршац), проф. др Миливоје Павловић ( Универзитет Џон Незбит − Београд), Никола Павичић (Синтелон – Бачка Паланка), Мирослав Шутић (Partner Research Solutions – Београд).

Проф. др Миладин М. Шеварлић у разговору са проф. др Карољ Касашом и Миодрагом Бабићем.

Проф. др Миладин М. Шеварлић и проф. др Миливоје Павловић.

Председник УО ДСД и добитник Повеље проф. др Миладин М. Шеварлић.

Додатне информације